torstai 3. kesäkuuta 2010

Harventamaan(ko?)



Niinkuin näkyy niin salaatti on edennyt aika kivasti ja nyt on herännyt miete siitä että tarviiko noita alkaa harventamaan, EN HALUA, ENKÄ TAHDO, ensin odotellaan että jokin kasvaa ja sitten pitäisi niitä alkaa hieman harventamaan, hö sanon minä.

Vakavissani mietin sitä että voisiko noiden antaa kasvaa siihen asti että niitä voi kerätä jo käyttöön ja sillä tavalla hoitaa sen harvennuksen, kun ei raaski noita mihinkään toiseen paikkaan siirrellä, en tiedä tuota harvennustarvetta mutta mietitään.



Ja niinkuin näkyy niin sipulikin on vauhdissa ja odotan vesi kielellä että pääsen maistamaan omaa sipulia, ensimmäiset varmaan menee raakana suoraan pellosta, sitten kun on sen aika.



Eilen sain sen ison uuden kukka penkin tehtyä mutta en sinne ehtinyt vielä mitään laittaa kasvamaan, mutta tänään tein tuommoisen pienen ympyrän muotoisen "kukkasysteemi" johonka laitoin kahta eri kukkaa, keskelle korkeaa ja laidoille matalaa, minun muistini on niin hyvä että muistin noi kukkien lajit, noin kolme minuuttia sen jälkeen kun olin siemenpussit hukannut eli yllätyksenä tulee tuostakin mitä tulee....

TIMPPA

1 kommentti:

  1. Eihän yllätyksissä oo mitään vikaa :)
    Aika saviselta toi teiänkin maa näyttää, mä olin tänään jo lyömässä hanskoja tiskiin että "ei tässä mikään kasva", mutta urheesti teiänkin sipulit vaan nousee. Ehkä meilläkin sitten... :)

    VastaaPoista